Velké množství předzesilovačů na trhu plní dobře svoji funkci – pouze zesiluje signál mikrofonu nebo nástroje. Bohužel, mnoho z nich dělá pouze to – prostě to zesílíme:-) Signál na výstupu je pouze zesílená kopie vstupního signálu.
Přečtěte si recenze i další články o produktech Warm Audio na našem Magazínu.
Já osobně mám raději předzesilovače, které vstupní signál vylepšují, vytvarují a vdechnou mu svůj charakteristický zvuk a živost. Pokud hledáte předzesilovač, který váš signál obohatí, pak si jistě oblíbíte WA 12. Ten váš signál oživí, obohatí. Pokud váš zvuk postrádá hloubku, nezní dostatečně živě, nebo mu „jen“ chybí ten malý kousek k profesionální dokonalosti, pravděpodobně si i vy zamilujete zvuk WA 12.
Při vývoji WA 12 hrál zásadní roli zvukový dojem zúčastněných inženýrů. Doporučuju vám si jej poslechnout a ohodnotit, profesionálové z celého světa jej mají rádi. Jsem si jistý, že budete i vy.
WA 12 svým zvukem útočí na pověstnou hranici tisícidolarových přístrojů, i když mnoho profesionálů jej řadí nad přístroje v cenové hladině 1.000 až 2.000 dolarů.
Vstupy i výstupy WA 12 jsou osazeny speciálně vyvinutými transformátory Cinemag, vyrobenými v USA. Transformátory této značky používají i hi-endové přístroje Presonus ADL-700, A-Designs Pacifica, and Universal Audio LA-610.
Specifikace:
- Gain až 71dB
- Vstupní a výstupní transformátory Cinemag, vyrobené v USA
- Tlačítko Tone k přepínání vstupní impedance mezi 600 a 150 Ohmů, ovlivňuje mikrofonní i linkový vstup
- Konstrukce plně z diskrétních součástek
- Operační zesilovač ve stylu čipu 1731
- Fantomové napájení 48V
- Nesymetrický linkový vstup TRS o impedanci 2 M? na předním panelu, který posílá signál z kytary, baskytary či kláves přes vstupní i výstupní transformátory Cinemag
- útlumový článek PAD 20dB
- kompatibilní s racky série 500
Reference:
„Zrovna jsem dostal dva kousky WA 12 – Nádhera, nejlepší preamp za třicet let nahrávání. Můžeš to použít i na věci, kde bys dříve nikdy nepoužil 312tku, třeba na vokály. Ty jsou úžasnou kombinací přesnosti a živosti. Někdo by použil preampy s vysokou rychlostí přeběhu pro akustické kytary, já s WA 12 na akustiku dosahuju hvězdných výsledků. Zkoušel jsem najít něco, co by přes WA 12 znělo špatně, ale nepovedlo se. Je to naprosto univerzální preamp. Většina předzesilovačů, co jsem doteď používal, stála 4 až 5krát tolik, a mnoho z nich teď bude na prodej, protože nakoupím celý rack WA 12tek. Výborný kousek.“
„Rád bych Vás informoval, že jsem zrovna dostal WA 12 a chci Vám moc poděkovat za tento úžasný kousek a zvuk, jaký má mimo jiné na baskytaru. Používal jsem několik velmi drahých preampů a bez ohledu na cenu, toto je můj jasný favorit. Spojuje v sobě kulatý zvuk 1073 a čistotu a přesnost 312. Chci Vám znovu poděkovat za tak úžasný produkt v tak fantastické cenové hladině.“
„Tento preamp jsem si zamiloval na první poslech. Používám jej na všechno – kapely, přednášky, voice-overy, vokály, funguje na cokoli, v jakékoli situaci.“
„Fakt si myslím, že je to úžasnej kousek. Má zvuk srovnatelný s mým Burl B1D, ale za poloviční cenu. A to je co říct!“
„Tlačítko Tone je úžasné, je hloupé, když je používám na všechny nástroje? Jediná výjimka je, když nahrávám vokály na Shure SM7B. Ale jakýkoli nástroj s tím zní lépe, miluju to na svého Telecastera.“
„P-Bass zní taky výborně, fakt přesně a ostře, ale přitom plně a hluboce. Basista chtěl přetočit všechny skladby přes WA 12. Je to hit, miluju jej.“
„Je opravdu vynikající, a nejen proto, že je to „nová hračka“. Zní výborně na jakémkoli nástroji.“
„Tento preamp je úžasný!“
„Musím se smát nahlas, když si přehrávám právě nahrané skladby přes WA 12.“
„Zapojil jsem, zapnul jsem, řekl jedna, dva, zesílil gain, jedna, dva, to je nářez! Jsem absolutně okouzlen! To kouzelné tlačítko...!“
„Líbí se mi? Miluju ho!!!“